пʼятниця, 24 березня 2017 р.

Урок з трудового навчання 5 клас


Тема. Випилювання по зовнішньому та внутрішньому  контуру виробів з  

          фанери.

Мета: закріпити знання про технологію пиляння фанери, виробити навички 

          пиляння фанери лобзиком, розвивати навички самоконтролю під час 

          роботи, розвивати культуру праці.

Ключові поняття: лобзик, пилка, підставка, струбцина, шаблон.

Об’єкти практичної діяльності учнів: деталі виробів проектної діяльності  

          учнів.

Обладнання: лобзик, струбцина, підставка, шило, пасатижі, шаблон, заготовки

          з фанери, запасні лобзикові пилки.

Міжпредметні звязки: математика.

Тип уроку: закріплення знань та навичок учнів

Очікувані результати: уміння визначати частини лобзика, визначати етапи та

          правила пиляння лобзиком, дотримуватись правил ТБ у процесі праці.



Орієнтовний план проведення уроку

       I.            Організаційний етап.

    II.            Мотивація навчальної діяльності учнів.

 III.            Актуалізація та закріплення знань учнів.

1.     Розгадування кросворда.

2.     Робота по картках.

3.     Відповіді на запропоновані запитання.

4.     Визначення інструментів та обладнання необхідних для різання фанери

IV.            Вступний інструктаж.

   V.            Практична робота ( Випилювання лобзиком криволінійних контурів деталей).

VI.            Підведення підсумків, оцінювання результатів роботи.

VII.            Рефлексія.

VIII.            Домашнє завдання.

                                                      Хід уроку

      I.            Організаційний момент.

   II.            Мотивація навчальної діяльності.

-         Для виготовлення багатьох речей в побуті використовується операція випилювання.

ІІІ. Актуалізація та закріплення знань.

1.     Розгадування кросворду.


С



4.

1
Т
5.      
Ш

2
Р
К

6.
И
У
Л
Л
О
Б
З
И
К
О
Л
Ц
У
Н
А

І
И
Б

Р
В
Н
Ц
Т
Е
А
І
О
Ц


н
Ь


1.     Назва інструменту для отримання отвору в фанері.

2.     Розмічальний інструмент.

3.     Пристосування для закріплення під час пиляння.

4.     Загострені частини пилочки різального  інструмента.

5.     Форма зубців пилочки.

6.     Матеріал для виготовлення шаблонів, макетів виробів.





2.      Робота по картках

-         Визначити частини лобзика.




3.     Відповіді на запропоновані запитання.

Діти вибирають запитання на запропонованих вчителем картках:

Ø  Як правильно вставити пилочку в рамку лобзика?

Ø Який інструмент використовують для простішого розмічання та розмічання великої кількості однакових деталей.

Ø Назвіть правила пиляння лобзиком.

Ø Яка послідовність виготовлення виробів, що мають зовнішні та внутрішні контури.

Ø Визначте обладнання розташованого на столі для пиляння фанери.


ІV. Вступний інструктаж

V. Практична робота.

1. Правила ТБ під час роботи.

2. Послідовність роботи:

a)     розмічання за шаблонами;

b)    випилювання внутрішнього контуру;

c)     випилювання на зовнішньому контуру.

VІ. Підведення підсумків, оцінювання результатів.

     Оцінка виробів учнів, недоліки в роботі.

VІІ. Рефлексія:

-         Що найбільш сподобалось на уроці?

-         Чого нового навчилися?

-         Які вправи під час уроку запамяталися?

-         Побажання на майбутнє.

VІІІ. Домашнє завдання.

     Повторити правила і послідовність випилювання по зовнішньому та

     внутрішньому контуру.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Районний семінар вчителів трудового навчання

20 квітня 2016 року на базі  Марчихинобудської  школи  І - ІІІ ступенів відбувся семінар вчителів трудового навчання. Тема семін...